Translate

Шкільна газета "On-line" + передмова

ПЕРЕДМОВА

           Майбутнє за нашими сучасними дітьми. Вони набагато досконаліші за нас, бо мають доступ до інформації, мудріші за нас, але їм ще бракує життєвого досвіду, їм під силу вирішити всі життєві проблеми.
                               Н.П.Азарова

Сьогодні шкільна преса існує у більшості країн Європи. Школа потребує періодичних видань, але це не лише інформаційний вісник або стіннівка, або привітання учнів з перемогами. Зміст шкільної газети – це «очі й думки» кожного мешканця школи. Це коло інтересів дітей, їх переживань, турбот і пошуків, падіння і перемоги, це своєрідний шкільний літопис у друкованому слові. Уявіть, що якби у вас була власна газета, то, гортаючи її сторінки, ви знову маєте можливість поринути у шкільне минуле!
Тому, не дивно, що багато шкіл України мають власні газети, які виходять чималенькими тиражами і які читають і за межами шкільних стін.  Шкільна газета в будь-якому її прояві вже не рідкість – це і стінгазети, і сторіночки в Internetі, а також звичайні у класичному виконанні формату А 3 або А 4 на кількох листках. А як же з’явилася ідея створення шкільної газети?
Перша, справді шкільна газета з'явилася на початку 20х років ХХ ст. У Ле-Бар-сюр-Лу. ЇЇ засновником вважають педагога Селестена Френе. Проте  сам автор ідеї зазначав, що він лише завершив ту справу, яка розпочалася задовго до нього – з часів Лютера і Рабле, Монтеск'є та Монтессорі.
Вже в 1718 році для майбутнього короля Франції Людовіка ХVI у королівській типографії друкувалися спеціальні аркушісвоєрідний прототип шкільної газети.
В 1882 році в Парижі публікувався щотижневик “Права молоді”, в першому номері якого міститься “заклик до ліцеїста”: “Друзі, ми не закликаємо бунтувати. Ми лише хочемо надати вам у користування друкований засіб. Чому б вам не подати свій голос, щоб ваші вимоги були почутими.
У 1890 році у Європі нараховувалося вже 107 студентських газет (8 – у Німеччині, 1 – в Австро-Угорщині, 51 – у Бельгії, 1 – у Бразилії, 1 – в Іспанії, 1 – в США, 21 – у Франції, 19 – в Голландії, 2 – в Італії, 2 – в Швейцарії).
Вже на початку ХХ століття багато педагогів Європи пропонували створювати шкільні газети, як засіб навчання та організації дозвілля школярів.
Самою відомою шкільною газетою стало видання, ініціатором створення став відомий усьому світу педагог Януш Корчак. В 1921 році він написав невелику працю всього 22 сторінки – “Про шкільну газету”, де виклав свої міркування з приводу цього виду діяльності.
Рух за шкільні газети став особливо сильним у Франції в 30-40і роки та після ІІ світової війни. В 1951 році питання про шкільні газети навіть став предметом обговорення на парламентських слуханнях цієї країни.

Учнівський проект шкільної  газети «Школа on-line»
            Шкільна  газета для учнів – це величезний стимул для саморозвитку і самоорганізації. Тут вирішується такі питання, як професійна орієнтація – і це не обов’язково журналістика, тут розвивається і культура мови, і творча уява, розвиток почуття часу та відповідальності, виробляється володіння новими технологіями, досвід роботи з різними джерелами інформації. Таким чином газета допомагає становленню особистості дитини – вільної, мислячої, толерантної.
Мета проекту: забезпечення права дитини на вільне висловлювання шляхом створення шкільної газети; формування активної громадянської позиції, розвиток творчих і комунікативних здібностей, логічного мислення; організація прес-центру юних журналістів.
Основні завдання:
ü удосконалювати навички співробітництва з молодшими школярами, однокласниками й дорослими людьми;
ü  інформувати  учнівську молодь про справи, проблеми й дозвілля їхніх однолітків;
ü розвивати навички критичного мислення;
ü розвивати творчі здібності та вміння викладати свої думки в письмовій формі;
ü розвивати  дизайнерські, художні, організаторські, товариські якості.
Форма організації дітей: індивідуально - групова робота .
Головна діяльність: пошукова, творча, інформаційна, пізнавальна.
Форма продукту проектної діяльності: випуск газет
Інформаційно-технічне оснащення: Інтернет, міські й шкільні бібліотеки, музеї, фото- та відеоматеріали.
Залучені фахівці: вчителі української мови й літератури
Учасники: представники шкільного самоврядування, юні кореспонденти, редактори класних стіннівок, волонтери. 
Послідовність кроків у процесі створення шкільної газети:
Ø Підготовчий етап: зібрання ініціативної групи; проведення занять; постановка проблеми (обговорення ситуації).
Ø Концепція газети (визначення мети, обговорення та прийняття концепції газети, її назви, рубрик, тематики матеріалів).
Ø Формування редакції, розподіл обов’язків.
Ø Створення та постійна робота прес-центру.
Ø Випуск газети.
Ø Моніторинг (відслідковування та корегування).
Очікувані результати:
v створено шкільну газету, де розміщені матеріали юних кореспондентів, в яких вони вільно висловлюють свої думки, своє ставлення до проблем, що їх хвилюють і, таким чином, реалізовують своє право на вільне висловлювання;
v учасники проекту набувають уміння роботи в команді, застосовують навички критичного мислення на практиці, а також вдало і нестандартно викладають свої думки в письмовій формі.

 Етапи створення випуску шкільного віснику:
І. Підготовчий етап
        Дитина має право на вільне висловлювання, тобто “свободу шукати, одержувати та передавати інформацію та ідеї будь якого роду незалежно від кордонів в усній, письмовій чи друкованій формі, у формі творів мистецтва чи за допомогою інших засобів на вибір дитини" (Стаття 13 Конвенції ООН про права дитини).
 Від дорослих певною мірою залежить, чи зможуть діти реалізувати своє право на вільне висловлювання. Завдання полягає в тому, щоб навчити дітей вільно висловлювати свої думки, почуття, ідеї, погляди.
Існують певні труднощі в реалізації права дитини на вільне висловлювання, а саме:
Ø часом у дітей виникають труднощі з тим, щоб сформулювати і висловити своє бачення проблеми або відношення до неї. Більше того діти іноді навіть не знають, що мають таке право;

Ø вони не мають можливості донести свою точку зору чи своє відношення з певних проблем (важливих для дітей) до осіб, які впливають на прийняття рішення. Більше того, часто не існує механізмів, які б забезпечували дитині можливість вільно висловлюватись;


Ø на практиці часто відсутнє систематичне вивчення адміністрацією школи точок зору чи пропозицій дітей з важливих питань, що їх стосуються, та не проводиться їх моніторинг. І, таким чином, спостерігається відчуження дітей від участі в прийнятті рішень.
Враховуючи це, важливо вчити дітей чітко формулювати і висловлювати думки й відчуття, а також вони мають знати, що це їх невід'ємне право і мати внутрішню потребу висловлюватися. Наше завдання полягає в тому, щоб навчити дітей вільно висловлювати свої погляди, сформувати механізм реалізації цього права, і здійснювати моніторинг, тобто постійне відслідковування його на практиці.
Розгортання проектної роботи щодо шкільної газети дає змогу створити демократичну атмосферу, залучити учнів до обговорення важливих для них проблем і до прийняття рішень.
Для ефективної роботи не тільки редакції, а й усіх, хто в тій чи іншій формі бере участь у випуску газети, дуже важливо відчути значимість колективного зусилля. Навчатися бути вільним - важка праця. Але в умовах колективного обговорення можливого майбутнього, школярі досить швидко і, головне, самостійно знаходитимуть цікаві рішення.
IІ. Створення газетних матеріалів
Частіше газета стає незамінним засобом для організації інформаційних потоків усередині школи, навчає проводити журналістські розслідування, організовувати зустрічі з різними людьми. Багато газет друкують інтерв'ю з директором школи, керівником господарської частини, вчителями, кухарями зі шкільної їдальні, батьками тощо.

Можливі теми та форми  матеріалів шкільної  газети «Школа on-line»:
Ø творчі роботи дітей (вірші, оповідання);
Ø інтерв’ю;
Ø репортажі, замітки в газету;
Ø рецепти;
Ø гумор;
Ø гороскоп;
Ø доля;
Ø уроки життя;
Ø реклама;
Ø корисне;
Ø шкільний донощик;
Ø несвіжі відомості;
Ø ….і болячки;
Ø смс- думки;
Ø наші таланти (майстерність дітей у певних видах діяльності);
Ø звіринець (про домашніх улюбленців);
Ø і ще фотографії, фоторепортажі, самостійно зроблені ілюстрації, які доповнюють зміст дитячих робіт.

ІІІ. Обговорення матеріалів на засіданні редакції, з консультантом
      Редакція шкільної газети «Школа on-line» організовуватиме «летючки», де збиратиметься весь колектив, обговорюватиме газету та плануватиме теми, які буде висвітлюватися у наступному номері.
ІV. Комп’ютерний набір матеріалів
    Випуск газети, яким би способом її не друкували, - найголовніший момент усього процесу. Можливий будь-який формат: від стінної газети до кишенькових видань.

Зразки 

Вас вітає шкільна газета «On-line»

Завітало Перше вересня
     День зустрічей, усмішок,  день першого шкільного дзвоника!!!
     До великої і гамірливої родини цього річ приєдналося дев’ять дітлахів, сором’язливих
і невпевнених:

1.
2.
3.
4.
5
6.
7.
8.
9.

      Переступили поріг , сповненої дитячих  перепетій, школи десять учнів-п’ятикласників. Тепер доведеться «колишній» малечі завойовувати симпатії вчителів чи то посмішкою, чи то виконаним домашнім завданням на всі 100%, чи то добрими вчинками, чи то веселою вдачею…
     За ними спостерігають старші учні, їх вивчають нові вчителі, їх випробовують на стійкість, сміливість, мудрість, кмітливість, надійність…
     А вони такі добрі, щирі, веселі, такі працьовиті, чемні, небайдужі.
    Отож знайомтесь:
Привіт! Мене звуть Заяць Ангеліна!

     Я дуже люблю малювати та грати у м’яча.
     А ще у мене вдома живе справжній заєць. Я знайшла його на стежині, коли у червні поверталася додому із шкільного табору відпочинку. Він був ще зовсім маленький і я принесла його додому. Тепер він уже перетворився на справжнього великого вуханя. Зайчик дуже любить поїсти і ми  всією нашою великою родиною радо його підгодовуємо.

Я – Кривенко Інна!

     Цього літа, відпочиваючи у пришкільному таборі, ми всі їздили до менського зоопарку. Найбільше мені сподобались та запам’ятались верткі мавпи та величезні волохаті зубри.
     Я й не знала раніше, що бувають рожеві птахи – фламінго! А  ще дуже здивувалась, коли побачила пеліканів. Вони були схожі на гусей, що прихопили з собою йдучи на прогулянку сумку з рибкою.
     Також цього літа я з мамою і татом їздила до м. Чернігів і там каталася на гойдалках та каруселях. Але найбільше запам’ятались автомобільчики, які їздять немов справжні.

Вітання від Апецька Єгора!

        Коли я був у зоопарку, то мені найбільше запам’ятався великий бурий ведмідь, який грався палицею. Я багато читав про ведмедів, бо дуже люблю читати про тварин.
      Цього літа ми всією нашою родиною відпочивали на річці Снов. Було дуже весело та цікаво. Ми ловили рибу, купалися та загорали. Було дуже весело та цікаво проводити час із своєю сім’єю.

Мене іменують - Насінник Юра!

      Чи любить хто рибалку і ліс? А хто ж не любить!? Я дуже люблю!
      Улітку я, окрім того, що поперебував на всіх довколишніх водоймах, побував ще у с. Миколаївка на тамтешніх озерах. Ото риба! Я ота-а-акенну щуку спіймав! А ще наловив карасів. Багато!..
     А скільки я назбирав цього року грибів… Вам стільки не назбирати.
    А в школі я люблю грати у футбол. Ну, я ще не дуже вправно граю, але страшенно люблю.

Знайомтеся, я - Омеляненко Діма!

     Ми з татом влітку їздили відпочивати на море. Воно було безкрає, тепле та лагідне. Я там бачив медуз, крабів та справжніх дельфінів, які вільно плавали у морі.     Ми стільки нафотографувалися,.. а потім наш фотоапарат морською хвилею накрило. І все. Тепер там нічого не видно.
    У школі мені подобається. Люблю грати у футбол. От трохи підучусь і буду грати краще від усіх.

… і про Артема  Мелещенка!

       Що зі мною цікавого траплялось?
       Взимку я їздив із батьками та братом Романом до тьоті у м. Гомель. Це Білорусія. Це було під час Новорічних свят, то ми ходили до величезної ялинки, що у центрі міста. Я катався на атракціонах. А потім ми ходили у цирк. Було цікаво. Мені ще дуже хотілося сходити на гірку, звідки спускаються на ґринджолах, але мене вже не пустили. Шкода.
        Люблю побігати з м’ячем, пострибати. А читати я не дуже люблю…



Привіт, я - Мовчан Руслана!

       Як минули мої канікули?
      Цього року мої літні канікули розпочалися раніше, ніж у інших учнів, бо я їздила до санаторію «Здравниця», що у Євпаторії.
      Було дуже цікаво. У кімнаті, нас було п’ятеро – я та Іра, Віка, Діана. А ще Яна, вона була з КУчинівки, тому було не дуже самотньо. У санаторії ми лікувалися та розважалися. Особливо запам’яталися дискотеки. Вихователі були одночасно строгими та привітними. Нам разом було весело.
      А взагалі, я люблю читати, співати, танцювати і весело проводити свій вільний час.

Я – Ващенко Сніжана!

        Цього літа  я відпочивала у м. Сосниця. Мені сподобалось. Запам’ятався похід до музею, було дуже цікаво. А ще цього літа я їздила до зоопарку у Мену разом з іншими учнями школи. Було дуже весело. Найбільше запам’яталися ведмеді та дорога додому,  мабуть, тому що додому.

21 вересня 1943 рік…
      Відлічено 70 років з того пам’ятного осіннього дня, коли звільнили рідну Чернігівщину від німецько-фашистських загарбників…
     Тремтіли гармати. Бив на спалах дзвін. Залізні круки вилітали з хмари. Горіла Вкраїна з чотирьох сторін і на чужинців просила з неба кари.
     Війна.... Це страшне слово принесло нещастя матерям, сестрам, дружинам, дітям …


    Історія, терпка хвилина мовчання, спогади, поетичні композиції, щемні пісні про солдат зворушили серце усіх присутніх дітлахів, вчителів, гостей у час проведення загальношкільної лінійки Слави до Дня визволення Чернігівщини від німецько-фашистських загарбників.

Звітуємо…
     12 вересня у школі відбулася учнівська конференція «проектуємо своє завтра».
     На порядок денний було винесено питання реорганізації органів учнівського самоврядування. Серед лідерів учнівських колективів було обрано міністрів шкільної республіки:

1.     Богдан Наталія,  учениця 6 класу (сектор навчання)
2.     Клименко Дмитро, учень 11 класу (сектор спорту)
3.     Кривенко Марія, учениця 10 класу (сектор культури та відпочинку)
4.     Гордійко Крістіна, учениця 11 класу (сектор культури та відпочинку)
5.     Грищенко Аліна, учениця 10 класу (сектор роботи з молодшими школярами)
6.     Довбиш Вікторія, учениця 9 класу (сектор дисципліни та порядку)
7.     Булденко Альона, учениця 9 класу (сектор волонтерського руху)

Р.s. Вітаємо нових кермачів нашої школи з отриманням статусу міністрів!!! Хоча інколи важко буде приборкати витівники ваших товаришів. Проте бажаємо вам наполегливості, сміливості, впевненості!!!

До центрів ради міністрів було залучено таких дітей:

Центр навчання та творчості
1.     Чулінда Анна, учениця 7 класу
2.     Богдан Наталія, учениця 6 класу
3.     Мовчан Руслана, учениця 5 класу

Центр культури та відпочинку
1.     Кривенко Марія, учениця 10 класу
2.     Сміловець Анна, учениця 10 класу
3.     Гордійко Крістіна, учениця 11 класу
4.     Мелащенко Дмитро, учень 5 класу

Центр дисципліни та порядку
1.     Довбиш Вікторія, учениця 9 класу
2.     Литвиненко Анна, учениця 9 класу

Центр спорту
1.     Клименко Дмитро, учень 11 класу
2.     Акуленко Дмитро, учень 8 класу
3.     Насінник Юрій, учень 5 класу

Центр роботи з молодшими школярами
1.     Грищенко Аліна, учениця 10 класу
2.     Рибіна Катерина, учениця 10 класу


Р.s. Щоб навчитися керувати державою, спробуйте вкермувати у власній школі. Проявіть кмітливість, швидкість, послідовність у власних діях!!!


І про плани діючого українського керівництва…

У Сосниці збудують кінофабрику
      17 вересня Верховна Рада прийняла рішення про святкування наступного року 120-річчя з Дня народження відомого українського письменника і кінорежисера О.Довженка.
     Хату Довженка хочуть перекрити штучною соломою з Голландії. Цей матеріал дуже красивий, водо- і вогнестійкий, має 50-70 років гарантії.
     Перед музеєм Довженка планується зробити автостоянку. Памятник висотою 3 метри 60 сантиметрів роботи скульптора Анатолія Фуженка повернути обличчям до входу. І збудувати новий корпус музею – мрію О.Довженка – кінофабрику. Її приміщення займатиме 600 квадратних метрів. Тут розміститься кіностудія тих часів, старовинна кіноапаратура.  По всій площі хаотично стоятимуть стільці, як на кінознімальному майданчику. На них можна буде посидіти, відчути атмосферу.

Меморіальний комплекс у Корюківці
       Меморіальний комплекс вартістю 10 млн. грн.. планують розташувати на двох берегах річки Бреч. Лівий берег річки уособлюватиме живих, правий – мертвих. 
       Екскурсії від автостоянки бачитимуть величезну чорну будівлю, яка нагадує згорілу колоду. Адже пожежа в Корюківці була велетенською. Її заграву бачили за 50 км. 
       У музеї буде зібрано землю з 250 спалених сіл, селищ та містечок з усіх областей України та Криму. У внутрішньому дворі розташують памятник матері, яка прийла на пожарище й бачить тіла дітей.

     З боку висітиме невеликий дзвін, який буде управлятися за допомогою електроніки. Коли в нього вдарити, на іншому березі, де перепоховані загиблі, відгукнеться великий дзвін на величезному памятному хресті. 




Вас вітає шкільна газета «On-line»



ВАС ВІТАЮТЬ УЧНІ 6 КЛАСУ

Ми веселі, цікаві, самостійні, впевнені, рішучі, а найголовніше -  дружні!!!
І кожен з нас особливий!!!
Наталка і Даринка – відмінниці у навчанні.
Алінка – приємна співрозмовниця.
Віталій – добрий хлопчина.
Вікторія – впевнена у собі дівчина.
Кривенко Денис та Лукяненко Анастасія – справжні майстри у справі веселих розваг на перерві, часом – на уроці.
Милий Сергій – хороший хлопчина, саме  прізвище імпонує  йому.
Богдан –  дещо сором’язливий .
Рябченко Анастасія – щира і привітна дівчина.


 ДОЗВОЛЬТЕ РОЗПОВІСТИ ПРО СЕБЕ...

              Я, Рябченко Анастасія, хочу похизуватися котиком , наймення якого Мурчик. Нарекла його я за звичку муркотіти повсякчас і будь-кому. Удома мій Мурчик весь час зі мною. Година  сніданку - ми разом біля столу, година  обіду – удвох смакуємо маминими масними галушками, година  вечері – крадькома годую Мурчика смачненькою курятиною. Разом сумуємо, разом радіємо, разом вередуємо.

        Мама, сестричка Євгенія, я, Наталка, і .. ну, просто, чудова морська свинка Руда.  Така наша неординарна родина. І про останню. Симпатизує  свинка  усім довколишнім чубчиком білуватого кольору та малими, ніби вирізаними, вушками. До харчового раціону тваринки входять овочі, фрукти, травичка ( а взимку сіно), листя кукурудзи. Не вибаглива.

       Я, Спускан Юлія, переповім одну мою пригоду.
    Одного разу я з друзями поверталася зі школи додому. А це було взимку. І за мною увязалася маленька кішечка. Вона була худорлява, голодна й ніким не обігріта.  Мені стало її шкода. Тоді я вирішила забрати мою нову знайому до власної оселі. Та  на жаль, дорослі не дозволили (інколи  вони суворі).  Проте я знайшла для Смужки (так її назвала)  нову домівку у двоюрідної сестрички. Ото  забавка для малого Дмитрика (це мій двоюрідний братик) ! І нагодує смачненьким, і налаштує тепленьку місцину для відпочинку. Сьогодні Смужка улюблениця родини моєї сестри. Я також не забуваю про кішечку. Вона любить ласувати  моїм печивом.

    Я, Чорна Дарина, хочу поділитися рецептом приготування запеченої риби, яка так смакує нашій родині.
    Для її приготування вам знадобляться:
-         скумбрія – 1 шт.;
-         лимон – 1 шт.;
-         сіль за смаком.
     Апетитну рибину чистимо, миємо, солимо (має бути терпкуватою на смак) й залишаємо на ніч.
     Наступного дня робимо надрізи у скумбріїі вкладаємо, ніби у гаманці,  частинки лимона.
     Загортаємо нашу героїню у фольгу і  відправляємо до солярію (чи то пак, духовки!)  для румяної засмаги на 30-40 хвилин, витримуємо при температурі 180 градусів.
    Смачного!!!


Несвіжі відомості
      Руслана та Олена Дмитрівна … Такий собі творчий дует))) Справа в тому, що наша школа в особі Олени Дмитрівни та її вихованців мала вразити когорту непересічних людей з Центру дитячої   та юнацької творчості  зимовою композицією «Лісова казка».
       Стоси книжок, журналів, перегляд веб-сайтів  Інтернет  мережі … і незрадлива власна уява - ось які перешкоди здолала Олена Дмитрівна разом з ученицею 4 класу Русланою.
         Вишуканий, симпатичний, дещо сором’язливий, з чорними намистинками лісовий їжачок у царині зелених гілочок, тендітних грибочків, грайливого яблучка. Саме їхній чепурний звірок вдягнув лавровий віночок (отримав перемогу)!!!
       

Наші таланти
  Талантів поодиноких не буває… До лав творчої спільноти минулого місяця приєдналися й школярі середньої ланки:
1.    Богдан Наталія, учениця 5 класу, виборола І місце у конкурсі на кращу «валентинку»  до Дня св.Валентина (індивідуальна  робота).
2.    Учні 6 класу (один за всіх і всі за одного!) посіли І місце у гуртовій роботі на кращу «валентинку».
3.    Учитель образотворчого мистецтва Галина Михайлівна завоювала першість в індивідуальній композиції «Чари серця».
4.    Сміловець Яна, учениця 7 класу, змайструвала розкішного бантика і отримала призове місце.
5.    І знову ж Богдан Наталія … але цього разу ІІ місце у конкурсі на кращий бантик.
6.     Мелащенко Артем, учень 4 класу, виборов ІІІ місце за власноруч змайстрований елегантний бантик.  
ПЕРЕМОЖЦІВ ВІТАЄМО!!!


Звіринець…
             Персик, просто тато і син, Зіта і Гіта, Рамзай і … - далеко не всі співмешканці будинку Омельяненко Діани, учениця 2 класу.
        У кожного з них є свої права та обовязки, вигадані маленькою дівчинкою.

               Зокрема милолиций кіт Персик (той , що рожевий і соковитий) має право здіймати галас у разі потреби в їжі і обов’язково зігрівати тендітні ручки Діани, які кілька хвилин тому ліпили на вулиці снігову бабу.
        
         Зіта і Гіта повинні підтримувати і звеселяти одна одну на час перебування малої господині у храмі шкільної науки.
Тато і син мають право вимагати лише добірну і соковиту морквину, посіяну і доглянуту Діаною та її мамою.

         Ну, а Рамзай-ай-ай  має задовольняти потребу усіх членів родини Омельяненків у спживання мяса. Разом з татом Діани Рамзай  ходить до лісу на полювання.
Отака родина…

  
   Р.s.  Кожен з вас може потрапити на шпальти шкільної газети. Просто, розкажіть про свого домашнього улюбленця
 (+ фотокартка) чи запитати у мами рецепт вашої улюбленї страви (+світлина за можливістю).


Реклама
     З перших днів березня всі учні школи мають змогу зігріти приміщення актового залу власними посмішками, дитячими пустощами, розмовами та піснями в караоке.
     Щоперерви ворота актового залу будуть відкритими для вас!!!
   

Вас вітає шкільна газета «On-line»

         Промайнули  шкільні новорічні свята. До малечі на ялинку завітала кирпата баба-яга та невгамовна Ягуся, онучка першої. Завдали вони значного клопоту тітоньці Ку-ку та Хвилинці. 

        Хлопці й дівчатка мали змогу похизуватися своїми новорічним вбранням. Кумедні зайчики, хитра Лисичка, її голодний побратим Вовчик, неповороткий Ведмедик, веселий гномик, запашний Колобок, тендітні сніжинки й примхливі принцеси зігріли зимове серце Діда Мороза та його онуки-красуні Снігурочки у хороводі біля казкової ялинки.
       А от учні 7 класу в одну мить наблизили усіх гостей новорічного дійства до початку відліку 12 ударів на годиннику. Танець дотепний і потішний.
       Дякуємо за подарований святковий настрій!

       Закрбувалася  у памяті й сучасна Лисичка-Сестричка в особі Ульянчич Єлизавети. Спробували себе учні 5 класу й у ролі хвацької Жабки, неговіркого Ведмедика, боязкого Зайчика, злого Вовка та … .
        Дякуємо за подарований казковий світ!

Нелегким було новорічне  завдання й для учнів 6 класу. Їм довелося позмагатися з жорстокою Сніговою Королевою та підступним Сніговиком. І лише новорічні пісні, граційні танці, рухливі ігри подіяли на  чари лютої королеви і розтопили холодне серце Сніговика.
       
          Навіть безтурботні, веселі й красиві цигани завітали цього річ на новорічну ялинку. Пророкували щасливий новий рік. Будемо сподіватися!
         Ну  просто, гомеричний сміх (довідка: нестримний, гучний регіт) викликав у присутніх виступ учнів 9 класу. Палкі поцілунки небагатого на розум Івана Царевича з вірним конем в особі Лукяненка Павла, а закоханість того самого Павла у Маріану, а його короткочасний бій з Кощеєм Безсмертним… Та, на щастя, усе обійшлося. Відгриміли гучне новорічне весілля: Іван Царевич + Маріана, кінь + Кощей. Гірко!!!
          А от учні 10 класу прийшли на новорічний вогник з елегантним подарунком – довгою шкарпеткою. Порадимо її господарю наступного року на Деня св.. Миколая обовязково про неї згадати. Цукерок зо 2 кілограми вмістить від Миколая

 P.s.   Школярі, щиро дякуємо вам за створений святковий новорічний настрій!

І про непідробні зимові перипетії у світі людей та тварин через слово народу , тобто анекдот:
***
-          Де ти провів зимові канікули?
-         Перші  три дні – в Альпах.
-         А інші?
-         Інші – у гіпсі.
***
Новий рік, зима, вечір, холодно. На засніженій дорозі стоїть даїшник і гальмує машини. Назустріч мчить джип. Він його зупиняє і підходить ближче:
-         Чого треба?
-         Поколядувати можна?
***
Зима, ліс, падає сніг. Лісом ходить знервований ведмідь. То ялинку зламає, то дерево копне, то на вовка нагримає, словом, весь у гніві. Ходить і бурмоче:
-         Ну , нашо я у вересні каву пив???
***
Сьогодні вночі термометр постукав у вікно і попросив впустити його до будинку.
***
Згідно даних мобільного оператора серед вітальних новорічних СМС з великим відривом лідирує наступне : «Дякую! А хто це?»
***
-         Я так хочу на Новий рік … шубу.
-         Моя ти господине! Завтра ж піду куплю буряк і оселедець.
***
Маленька племінниця – гості:
-         Тітко Розо, як добре , що ви приїхали на Новий рік. Тепер у нас буде повне щастя.
-         Чому ти так вирішила?
-         Тому, що тато , коли дізнався , що ви до нас їдете, сказав: «Тільки її ще нам для повного щастя бракувало!»
***
Минулого Нового року я відмовився від олівє. Цього року спробую від мандаринок відмовитися – треба ж зясувати від чого мені так погано 1 січня.


Немає коментарів: