5 клас
СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА
№
|
Зміст програмного матеріалу
|
Дата
|
1
|
Світова
література – духовна скарбниця людства. Роль книги у сучасному житті
|
|
2
|
Фольклор, його
характерні ознаки. Література і фольклор
|
|
3
|
РМ. Літературний практикум за жанрами фольклору
|
|
4
|
Жанрова
специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок, їх характерні
ознаки
|
|
5
|
Індійська
народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних
людських рис
|
|
6
|
Японська
народна казка «Момотаро, або Хлопчик – персик». Відображення любові до праці,
кмітливості в образі Момотаро. Національний колорит японської казки
|
|
7
|
Китайська
народна казка «Пензлик Маляна»
|
|
8
|
Арабська
народна казка «Синдбад-мореплавець»
|
|
9
|
Арабська
народна казка «Синдбад-мореплавець». Утілення в образі головного героя віри в
перемогу людини над обставинами
|
|
10
|
Брати Я. та В.
Грімм. Казка «Пані Метелиця»
|
|
11
|
Брати Я. та В.
Грімм. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці. Антитеза
|
|
12
|
Позакласне читання
|
|
13
|
Контрольна робота за темою «Вступ. Казки народів світу»
|
|
14
|
Зіставлення
фольклорної та літературної казки. О.С.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і
Людмила»
|
|
15
|
О.С.Пушкін .
Вступ до поеми «Руслан і Людмила»
|
|
16
|
О.Пушкін .
«Казка про мертву царівну і про сімох богатирів». Система образів. Автор
|
|
17
|
Г.К.Андерсен
«Непохитний олов’яний
солдатик»
|
|
18
|
Г.К.Андерсен.
«Соловейко»
|
|
19
|
Позакласне читання
|
|
20
|
О.Уайльд
«Хлопчик – зірка»
|
|
21
|
О.Уайльд
«Хлопчик – зірка». Казкові персонажі, їх характеристика. Основний конфлікт
|
|
22
|
О.Уайльд
«Хлопчик – зірка». Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного
героя
|
|
23
|
Контрольна робота за творчістю О.Пушкіна, Г.Андерсена, О.Уайльда
|
|
24
|
ДЖ. Кітс «Про
коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея
|
|
25
|
Й.Гете. «Нічна
пісня подорожнього»
|
|
26
|
Й.Гете. «Нічна пісня подорожнього». Виразне читання вірша напам’ять
|
|
27
|
Г.Гейне «Задзвени із глибини». Зв’язок із фольклором. Виразне читання вірша напам’ять
|
|
28
|
Г.Гейне
«Задзвени із глибини». Утілення краси весняної природи у вірші
|
|
29
|
Е.Сетон-Томпсон
«Снап». Авторські спостереження за світом природи
|
|
30
|
Е.Сетон-Томпсон
«Снап». Утвердження любові до всього живого
|
|
31
|
Е.Сетон-Томпсон
«Снап» , «Лобо», «Доміно»
|
|
32
|
Контрольна робота за творчістю Дж.Кітса, Й.Гете, Г.Гейне,
Е.Сетона-Томпсона
|
|
7 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
105 годин, 3 години на
тиждень
№
п/п
|
Зміст навчальної програми
|
Дата
|
1
|
Вступ. Мова –
духовна скарбниця народу
|
|
ПОВТОРННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО
|
||
2
|
Розділові знаки
у вивчених синтаксичних конструкціях
|
|
3
|
РЗМ. Повторення вивченого про текст., його
структурні особливості, загальні мовні засоби між фразового зв’язку у тексті (практично)
|
|
4
|
Частини мови .
Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник
|
|
5
|
РЗМ. Різновиди читання та аудіювання. Навчальні
читання мовчки та аудіювання.
|
|
6
|
Вивчені групи
орфограм
|
|
МОРФОЛОГІЯ І ОРФОГРАФІЯ
|
||
7
|
Дієслово:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
|
8-9
|
Форми дієслова:
неозначена форма. Особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові
форми на –но, -то (загальне ознайомлення)
|
|
10
|
Неозначена
форма дієслова
|
|
11
|
РЗМ. Повторення вивченого про типи і стилі
овлення. Поняття про публіцистичний
стиль. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю (усно)
|
|
12
|
Доконаний і
недоконаний вид дієслова.
|
|
13
|
Контрольна робота за темами «Повторення вивченого. Дієслово»
|
|
14
|
Часи дієслова.
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.
|
|
15
|
Теперішній час.
Складання висловлювань у художньому стилі з дієсловами у ІІ особі однини ті у
ІІІ особі множини
|
|
16
|
РЗМ. Письмовий докладний переказ тексту художнього
стилю
|
|
17
|
Майбутній час.
Дієслова І і ІІ дієвідмін. Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього
часу
|
|
18
|
Способи дієслів
(дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного і наказового
способів
|
|
19
|
Способи
дієслів. Уживання одних способів дієслів чи певного часу замість інших
|
|
20
|
Безособові
дієслова.
|
|
21
|
РЗМ. Особливості побудови зовнішності людини.
Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності
людини. Контрольний усний переказ
|
|
22
|
Способи
творення дієслів
|
|
23
|
Правопис та
вимова дієслів. Не з дієсловами (повторення). Правопис -ться, -шся в кінці дієслів. Чергування
приголосних у дієсловах
|
|
24
|
Букви е, и в особових закінченнях дієслів
І і ІІ дієвідмін (повторення). Буква ь
у дієсловах наказового способу
|
|
25
|
Розбір дієслова
як частини мови. Систематизація вивченого про дієслово
|
|
26
|
Контрольна робота за темою «Дієслово»
|
|
27-28
|
РЗМ.
Письмовий контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису
зовнішності людини за складеним планом.
|
|
29
|
РЗМ.
Аналіз контрольних переказів, виправлення помилок, допущених у
контрольному переказі. Контрольне
читання мовчки
|
|
|
ДІЄПРИКМЕТНИК
|
|
30
|
Дієприкметник
як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль
|
|
31
|
Активні й пасивні
дієприкметники. Творення активних дієприкметників теперішнього і минулого
часу
|
|
32
|
Активні і
пасивні дієприкметники творення пасивних дієприкметників. Синоніміка активних
і пасивних дієприкметників.
|
|
33
|
РЗМ. Усний твір-опис зовнішності людини за картиною
|
|
34
|
Дієприкметниковий
зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів.
|
|
35
|
Дієприкметниковий
зворот. Побудова речень з дієприкметниковим зворотом.
|
|
36
|
Відмінювання
дієприкметників. Написання голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.
|
|
37
|
Написання –н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках
дієприкметникового походження.
|
|
38
|
Правопис
дієприкметників. Не з
дієприкметниками
|
|
39
|
Розбір
дієприкметника як особливої форми дієслова. Систематизація вивченого про
дієприкметник
|
|
40
|
Контрольна робота за темою «Дієприкметник»
|
|
|
ДІЄПРИСЛІВНИК
|
|
41
|
Дієприслівник
як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль
|
|
42
|
Вид і час
дієприслівників. Творення дієприслівників доконаного і недоконаного виду
|
|
43-44
|
Дієприслівниковий
зворот. Кома при дієприслівниковому звороті та одиничному дієприслівнику
|
|
45
|
РЗМ. Письмовий твір-опис зовнішності людини за
власними спостереженнями в художньому стилі з використанням дієприслівників
та дієприкметників як засобу творення образності
|
|
46
|
Правопис
дієприслівників. Не з дієприслівниками
|
|
47
|
Контрольна робота за темою «Дієприслівник».
Контрольний диктант
|
|
48
|
РЗМ. Аналіз контрольних диктантів.
Підсумковий
урок
|
|
7 клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
70 годин, 2 години на
тиждень
№
п/п
|
Зміст навчальної програми
|
Дата
|
1
|
Вступ. Художній
твір як нова ірреальність, створена письменником. Функції мистецтва
|
|
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ
|
||
2
|
Суспільно-побутові
пісні: «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір під водою», «Гомін, гомін по
діброві», «Ой у степу криниченька»
|
|
3
|
Жанрово-тематичне
розмаїття пісень (козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі тощо).
Трагічний і героїчний пафос козацьких і чумацьких пісень
ТЛ: пафос твору
|
|
4
|
Коломийки:
«Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» - «перла розсипаного намиста».
Особливості жанру і його життєвість
ТЛ: коломийки
|
|
5
|
Виразне читання. Конкурс на
кращого декламатора української народної пісні
|
|
6
|
Позакласне читання
Суспільно –
побутові пісні нашого регіону
|
|
7
|
Контрольна робота за темою «Суспільно-побутові пісні. Коломийки»
|
|
ПРО ДАЛЕКІ МИНУЛІ ЧАСИ
|
||
8
|
І.Франко.
Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут».
Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників
ТЛ: історична повість, сюжет
|
|
9
|
Образи Захара
Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка
|
|
10
|
Патріотичний
мотив, його зв’язок із
розгортанням сюжету. Мій улюблений герой. Проблема вибору у вирішальній
ситуації
|
|
11
|
РЗМ. Контрольний письмовий твір «Уроки нашої історії» (за повістю «Захар
Беркут»
|
|
12
|
Художні засоби,
особливості мови, роль діалектизмів
|
|
13
|
Т.Шевченко.
Творче життя поета. «Мені тринадцятий минало»
|
|
14
|
«Тополя».
Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності
ТЛ: балада, романтичний пейзаж, прийому контрасту,
метаморфози
|
|
15
|
«Заповіт» єднає
минуле, теперішнє і майбутнє. Історія написання. Мрія про щасливе майбутнє
свого народу, віра в нього
ТЛ: ідея
*напам’ять
|
|
16
|
Позакласне читання
Т.Шевченко.
«Сестрі», «Закувала зозуленька», «Ми в купочці колись росли», «готово! Парус
розпустили»
|
|
17
|
А.Чайковський.
«За сестрою» . Жанрові ознаки повісті
|
|
18
|
Динамічний
сюжет героїко-романтичної повісті. Використання фольклорних мотивів, засобів
ТЛ: героїко-романтична повість
|
|
19
|
Запорозькі
козаки як романтичні герої. Благородство, відповідальність, мужність,
вірність, життєлюбство запорозьких козаків
ТЛ: романтичний герой, композиція
|
|
20
|
Контрольна робота за темою «Творчість І.Франка, Т.Шевченка і
А.Чайковського»
|
|
21
|
М.Стельмах.
«Гуси-лебеді летять» (фрагменти). Автобіографічна повість про дитинство
ТЛ:
автобіографічний твір
|
|
22
|
Єдність світу і
природи дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях)
|
|
23
|
Звичаї,
традиції українців. Символ образу гусей-лебедів
ТЛ: символ
|
|
24
|
Образ Михайлика
|
|
25
|
РЗМ. Усний твір «Михайлик – головний герой повісті М.Стельмаха
«Гуси-лебеді летять»
|
|
26
|
Г.Тютюнник.
«Климко». Цікавий епізод з дитинства письменника
|
|
27
|
Воєнне
дитинство в повісті
|
|
28
|
РЗМ. Відгук на прочитаний твір «Климко» Г.Тютюнника
|
|
29
|
Художні
особливості твору: мова персонажів, художня деталь
|
|
30
|
Контрольна робота за темою «Творчість М.Стельмаха, Г.Тютюнника»
|
|
31
|
Література рідного краю
|
|
32
|
Підсумковий
урок в кінці семестру
|
|
7 клас
СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА
№
п/п
|
Зміст навчальної програми
|
Дата
|
Героїчні пісні та балади у
світовій літературі
|
||
1
|
Вступ
. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини
|
|
2
|
Давньоруські
билини про Іллю Муромця. Легендарна історія Київської Русі як основа билин. Втілення в них
уявлень про патріотизм , героїзм , ідеальність народних героїв
|
|
3
|
Фольклорні
балади про Робін Гуда. Історичне тло балад
|
|
4
|
РЗМ. Роздум на тему „Робін Гуд - уособлення народної мрії про
захисника бідних і ображених” (усно)
|
|
5
|
Сербська
народна балада „Смерть матері Юговичів”, її стриманий напружений драматизм .
Ознаки фольклорної балади .
ТЛ: фольклорна балада
|
|
6
|
Виразне читання
Франсуа Війон „Балада прикмет”. Особливості жанру літературної
балади .
ТЛ: літературна балада
|
|
7
|
Фрідріх Шіллер „Рукавичка”. Утвердження
самоцінності людського життя в баладі „Рукавичка".
Напам’ть: 1 — 2 балади
за вибором учнів
|
|
8
|
Йоганн Вольфганг Ґете „Вільшаний король”.
Переплетіння психологічного, фантастичного та реального в баладі Ґете
|
|
9
|
Олександр Пушкін „Пісня про віщого
Олега". Поетизація давньоруської
старовини . Літописне джерело „Пісні"
|
|
10
|
Олександр
Пушкін „Пісня про віщого Олега". Зіткнення людини зі своєю долею ,сенс
зіставлення князя та волхва як відображення головної думки поета
|
|
11
|
Складання цитатного плану «Пісні про віщого Олега»
|
|
12
|
Роберт Льюїс Стівенсон „Вересовий мед”. Уславлення
в баладі подвигу в непримиренній боротьбі з іноземними загарбниками .
Фольклорні елементи у творі
|
|
13
|
Адам Міцкевич ."Альпухара"(із
поеми „Конрад Валленрод”) . Мужність і нескореність перед ворогом як провідна
думка балади
|
|
14
|
РМ. Контрольний письмовий твір «Мій улюблений билинний
герой»
|
|
15
|
Контрольна робота з
теми „Героїчні пісні та балади у
світовій літературі.”
|
|
Героїчне минуле в літературі
|
||
16
|
Вальтер Скотт як засновник жанру
історичного роману „Айвенго"
|
|
17
|
Вальтер Скотт як засновник жанру
історичного роману „Айвенго" . Широка панорама життя середньовічної
Англії . Історичний колорит і романтика подій у творі
|
|
18
|
Історія
й доля людини : Айвенго , його відданість , чесність, благородство
|
|
19
|
Мудрість
та любов жіночого серця. Ровена та Ребека - дві різні долі
|
|
20
|
Історичний
колорит у романі «Айвенго»
|
|
21
|
Образ
народу в романі «Айвенго»
|
|
22
|
РМ. Лицарський турнір на кращого
знавця роману В.Скотта «Айвенго»
|
|
23
|
Позакласне читання
Історія на сторінках роману В.
Скотта «Айвенго» та повісті О.Пушкіна «Капітанська дочка»
|
|
Україна та її історія в
літературі
|
||
24
|
Микола Гоголь „Тарас Бульба". Гоголь
і Україна . Зображення в повісті любові до України , героїзму , мужності й
козацької звитяги в боротьбі за рідну землю
ТЛ: повість
|
|
25
|
Образ
родини у повісті М.Гоголя «Тарас Бульба». Бойове товариство, побут, звичаї
запорожців
|
|
26
|
РМ. Образ природи у повісті М.Гоголя «Тарас Бульба».
|
|
27
|
Зображення в
повісті любові до України, героїзму, мужності й ратної звитяги українського
народу
|
|
28
|
Подвиг і зрада
в повісті. Долі Остапа і Андрія
|
|
29
|
Втілення в
образі Т.Бульби кращих рис запорозького козака
|
|
30
|
Райнер Марія
Рільке – поет, мандрівник, шукач правди і відповідей на вічні питання буття.
Рільке і Україна
|
|
31
|
Контрольна робота з теми «Україна та її історія в літературі»
|
|
32
|
Узагальнення
і систематизація вивченого
|
|
6 КЛАС
УКРАЇНСЬКА МОВА
(140 годин, 4 години на тиждень)
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
||
1
|
Вступ. Краса й багатство української мови
|
|
||
2
|
РМ.
Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування
та її складники: адресат і адресант мовлення, тема та основна думка
висловлювання, мета й місце спілкування (практично). Складання діалогів
відповідно до запропонованої ситуації спілкування
|
|
||
Повторення,
узагальнення й поглиблення вивченого
|
||||
3
|
Словосполучення й речення. Головні члени
речення. Просте речення
|
|
||
4 - 5
|
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому
реченні. Розділові знаки в простому реченні
|
|
||
6 - 7
|
Складне речення. Розділові знаки в ньому
|
|
||
8 - 9
|
Пряма мова. Діалог
|
|
||
10
|
РМ.
Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й
основна думка тексту, мікротема, тематичне речення
|
|
||
11
|
РМ. Види зв’язку речень у тексті: послідовний,
паралельний (практично)
|
|
||
12
|
РМ.
Повторення відомостей про стилі й типи мовлення. Поняття про офіційно-діловий
стиль
|
|
||
13
|
Контрольна
робота за темою «Повторення,
узагальнення й поглиблення вивченого»
|
|
||
14
|
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені слова.
Тлумачний словник української мови
|
|
||
15
|
Вимова й правопис слів іншомовного походження. Словник іншомовних
слів
|
|
||
16
|
Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова
(архаїзми й історизми), неологізми
|
|
||
17
|
Групи слів за вживанням: загальновживані й
стилістично забарвлені слова, офіційно-ділова лексика
|
|
||
18
|
Групи слів за вживанням: професійні слова й терміни
|
|
||
19
|
Діалектні слова. Просторічні слова
|
|
||
20
|
РМ.
Ділові папери. Складання плану роботи. Оголошення
|
|
||
21
|
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.
Ознайомлення із фразеологічним словником
|
|
||
22
|
Фразеологізми в ролі членів речення. Використання фразеологізмів
у художньому творі
|
|
||
23
|
Джерела українських фразеологізмів
|
|
||
24
|
Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди
фразеологізмів
|
|
||
25
|
Узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія. Фразеологія». Тренувальні
вправи
|
|
||
26
|
Контрольна робота за темою «Лексикологія.
Фразеологія»
РМ.
Контрольне аудіювання
|
|
||
27
|
РМ.
Основні джерела матеріалу для твору і його систематизація. Складний план
готового тексту
|
|
||
28
|
РМ. Особливості
побудови опису приміщення й природи. Сполучення в одному тексті різних типів
мовлення
|
|
||
29
|
Змінювання й творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова. Ознайомлення зі словотвірним
словником
|
|
||
30-31
|
Основні способи словотворення
|
|
||
32
|
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова
|
|
||
33-34
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із
суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами
-ств(о), -цтв(о), -зтв(о)
|
|
||
35
|
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а)
від прикметників на -ськ(ий), -цьк(ий), буквосполученням -чн-
(-шн-)
|
|
||
36
|
Складні слова. Сполучні о, е в складних словах.
Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів із пів-
|
|
||
37-38
|
Творення складноскорочених слів. Правопис складноскорочених слів
|
|
||
39
|
Контрольна робота за темою « Словотвір. Орфографія»
РМ. Контрольне читання мовчки
|
|
||
40
|
РМ. Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення
|
|
||
41
|
Морфологія. Орфографія. Загальна характеристика частин мови
|
|
||
42
|
РМ. Аналіз
контрольного переказу
|
|
||
43
|
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль
|
|
||
44
|
Іменники – назви істот і
неістот (повторення). Іменники загальні та власні, конкретні й абстрактні.
Велика буква і лапки у власних назвах
|
|
||
45
|
Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного
роду
|
|
||
46
|
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форму тільки
однини або тільки множини
|
|
||
47
|
Відмінки іменників, їх значення. Відмінювання іменників
|
|
||
48
|
Поділ іменників на відміни й групи
|
|
||
49
|
Контрольна робота за темою «Іменник»
|
|
||
50
|
РМ. Твір-опис
приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі
|
|
||
51
|
Відмінювання іменників І відміни
|
|
||
52
|
Відмінювання іменників ІІ відміни
|
|
||
53
|
Особливості відмінювання іменників
чоловічого роду в родовому відмінку
|
|
||
54-55
|
Тренувальні вправи
|
|
||
56
|
Відмінювання іменників ІІІ–ІV відмін
|
|
||
57
|
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників
|
|
||
58
|
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини
|
|
||
59-60
|
Тренувальні вправи
|
|
||
61
|
Контрольна робота за темою «Іменник»
|
|
||
62
|
Контрольний диктант
|
|
||
63
|
РМ. Складання і розігрування діалогів відповідно до запропонованої
ситуації спілкування
|
|
||
64
|
Підсумковий
урок
|
|
||
6 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
122 години; 3,5 години на тиждень
№ п/п
|
Зміст навчальної програми
|
Дата
|
1
|
Вступ.
Краса і багатство української мови
|
|
2
|
РЗМ. Мова і мовлення. Види мовленнєвої діяльності.
Ситуація спілкування
|
|
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого
|
||
3
|
Словосполучення. Речення.
Головні і другорядні члени речення.
|
|
4
|
Однорідні члени
речення. Просте і складне речення
|
|
5
|
Звертання. Вставні
слова
|
|
6
|
Пряма мова
|
|
7
|
Текст, його тема, головна
думка. Будова тексту. «Відоме» і «нове»
в реченнях
тексту. Типи і стилі мовлення
|
|
8
|
РЗМ. Докладний усний переказ тексту художнього стилю. Навчальне аудіювання
|
|
9
|
Контрольна робота за темою « Повторення вивченого в попередніх класах»
|
|
Лексикологія
|
||
10
|
Групи слів за їхнім
походженням. Власне українські слова. Тлумачний словник української мови.
|
|
11
|
Запозичені
(іншомовного походження) слова. Словник іншомовних слів
|
|
12
|
Активна і пасивна
лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми
|
|
13
|
РЗМ. Особливості опису приміщення.Усний переказ (докладний або вибірковий)
розповідного тексту з елементами опису приміщення
|
|
14
|
Групи слів за
вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова і терміни,
просторічні слова, жаргонізми
|
|
15
|
Офіційно - ділова
лексика
|
|
16
|
РЗМ. Ділові папери. Оголошення. План роботи
|
|
17
|
Контрольна робота за темою «Лексикологія (тестування). Навчальне читання
мовчки»
|
|
18
|
РЗМ. Письмовий переказ розповідного тексту з
елементами опису приміщення
|
|
Словотвір. Орфографія
|
||
19-20
|
Змінювання і
творення слів. Основні способи словотворення: префіксальний,
суфіксальний,префіксально-суфіксальний, безафіксальний, складання основ (або
слів), перехід слів з однієї частини мови в іншу
|
|
21
|
РЗМ. Усний твір-опис приміщення
|
|
22
|
Зміни приголосних
при творені слів: іменників з суфіксом -ин(а) від прикметників
|
|
23
|
Зміни приголосних
при творені слів: прикметників із буквосполученням -чн - (шн-)
|
|
24
|
Зміни приголосних
при творені слів: відносних прикметників 3 суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та
іменників -ств(о), -цтв(о),
-зтв(о)
|
|
25
|
Складні слова.
Сполучні -о, -е в складних словах. Творення
складноскорочених слів
|
|
26-27
|
Правопис складних
слів разом і через дефіс, написання слів з niв-; правопис складноскорочених слів
|
|
28
|
Контрольна робота за темою «Словотвір.
Орфографія»
|
|
29
|
РЗМ. Письмовий твір-опис приміщення
|
|
Морфологія. Орфографія
|
||
30
|
Загальна
характеристика частин мови
|
|
31
|
Іменник як частина
мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники -
назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні і власні. Велика буква
і лапки у власних назвах
|
|
32
|
РЗМ. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі
|
|
33
|
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.
Число іменників
(повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини
|
|
34-35
|
Відмінки іменників,
їхнє значення. Поділ іменників на відміни. Відмінювання іменників І відміни.
|
|
36-37
|
Відмінювання
іменників II відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в
родовому відмінку. Букви -а,
(-я), -у,
(-ю) В закінченнях іменників чоловічого роду II
відміни
|
|
38-39
|
Відмінювання
іменників III відміни
|
|
40-41
|
Відмінювання
іменників IV відміни
|
|
42-43
|
РЗМ. Контрольний досконалий переказ тексту художнього
стилю з елементами опису приміщення
|
|
44-45
|
Незмінювані
іменники. Відмінювання іменників, що форму лише множини
|
|
46
|
Контрольний диктант.
Контрольне читання мовчки
|
|
47
|
РЗМ. Аналіз контрольного переказу
|
|
48
|
Підсумковий урок в кінці семестру
|
|
6 КЛАС
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
70 годин, 2 години на
тиждень
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-сть
годин
|
Дата
|
1
|
Вступ. Книжка
в житті людини. Книги в Київській Русі. Сучасний читач і його роль у новому
«житті» твору.
|
1
|
|
2
|
Календарно-оорядові
пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди.
Народна обрядова пісня, її різновиди.
ТЛ:
народна пісня
|
1
|
|
3
|
Пісні літнього циклу: «Уржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина»,
«Проведу я русалочки добору» (русальні), «Заплету віночок», «Ой вінку мій,
вінку», «Купайло, купайло» (купальські), «Маяло житечко, маяло», «Там у полі
криниченька» (жниварські)
|
1
|
|
4
|
Піст зимового
циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий
вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка».
|
1
|
|
5
|
Веснянки: «Ой
весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець».
ТЛ:
повтори (рефрен), анафора.
|
1
|
|
6
|
Народні
колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать».
Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви колискових. їхні лексичні
особливості.
ТЛ:
колискова
|
1
|
|
7
|
Позакласне
читання
Фольклорне
свято. Загадково прекрасна і славна давнина України.
|
1
|
|
8
|
РЗМ. Контрольний
письмовий твір-розповідь «Пісня — душа народу».
|
1
|
|
9
|
Контрольна робота за темою «Календарно – обрядові пісні»
|
1
|
|
10, 11
|
Пісні
літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П.
Чубинського, М. Вербицького — національний
гімн нашої держави.
TJI:
пісня-гімн.
|
2
|
|
12, 12
|
Легенда про дівчину-Україну,
яку Господь обдарував піснею. «Молитва» О. Кониського, «Ой, у лузі червона калина похилилася»
С.Чарнецького і Г.Труха, «Як тебе не любити, Києве мій».
|
2
|
|
14
|
Література рідного краю
Авторські
пісні, що стали народними
|
1
|
|
15, 16
|
Микола
Вороний. Коротко про письменника. «Євшан-зілля». Поема про необхідність
повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної
приналежності. ТЛ: ліро-епічний твір, поема.
|
2
|
|
17
|
Тарас
Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив
вірша «Думка» («Тече вода в синє море...»).
ТЛ:
ліричний твір, строфа.
|
1
|
|
18
|
Історична
основа поеми «Іван Підкова». Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору,
зображення в ньому історичного минулого.
|
1
|
|
19
|
Контрольна
робота за темою «Загадково прекрасна і славна
давнина України»
|
1
|
|
20, 21
|
Леся Українка.
Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. «Мрії», «Як дитиною,
бувало...».
|
2
|
|
22
|
Леся Українка«Тиша
морська», «Співець».
|
1
|
|
23, 24
|
Володимир
Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько - халамидник».
Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди,
стосунки з однолітками.
|
2
|
|
25
|
Щедрий
на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.
ТЛ: епічний твір, головний
герой, другорядні герої.
|
1
|
|
26
|
РЗМ. Усний твір-роздум про роль краси в житті
людей (на основі складеного плану).
|
1
|
|
27
|
Контрольна робота за темою «Творчість Лесі Українки та
Володимира
Винниченка».
|
1
|
|
28
|
Станіслав
Чернілевський. «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички». Настрої
і почуття, висвітлені в поезіях.
|
1
|
|
29
|
Виразне й
усвідомлене читання віршів.
|
1
|
|
30
|
Позакласне
читання
Твори сучасних українських письменників про
дітей.
|
1
|
|
31,32
|
Ірина
Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про
дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може
врятувати сучасний світ.
|
2
|
|
6 клас
РОСІЙСЬКА МОВА
№
|
Зміст програмного матеріалу
|
Дата
|
1
|
Російська мова
серед інших мов світу
|
|
2
|
Лексичне
багатство російської мови. Власне російські та запозичені слова
|
|
3
|
Вживання
іншомовних слів. Робота зі словником іншомовних слів
|
|
4
|
Вживання іншомовних
слів. Робота зі словником іншомовних слів
|
|
5
|
Загальновживані
слова та слова пасивного слововживання
|
|
6
|
Застарілі слова
|
|
7
|
Неологізми
|
|
8
|
Класифікація
деяких груп слів
|
|
9
|
Фразеологізми.
Джерела російської фразеології. Словник фразеологізмів
|
|
10
|
Контрольна робота за темою «Вступ. Лексикологія»
|
|
11
|
Словотворення.
Основа слова. Значущі частини слова
|
|
12
|
Словотворення.
Основа слова. Значущі частини слова
|
|
13
|
Правопис букв е,
и в корені слова
|
|
14
|
Правопис
голосних о,а в корені слова
|
|
15
|
Правопис
голосних о,а в корені слова
|
|
16
|
Правопис
коренів -раст- (-рощ-), - рос-
|
|
17
|
Правопис
префіксів з- , с-
|
|
18
|
Букви ы,е після префіксів
|
|
19
|
Правопис букв и,
е в префіксах пре- , при-
|
|
20
|
Правопис букв и,
е в префіксах пре- , при-
|
|
21
|
Букви е,
и в суфіксах -ев- (-ив-), -ек-(-ик-), -ец-(-иц-)
|
|
22
|
Букви е,о
після шиплячих та ц у суфіксах і закінченнях іменників та прикметників
|
|
23
|
Написання суфікса -ск-
|
|
24
|
Написання -н-
, -нн- в прикметниках
|
|
25
|
Основні способи
словотворення в російській мові. Робота зі словником
|
|
26
|
Основні способи
словотворення в російській мові. Робота зі словником
|
|
27
|
Складні слова,
абревіатури. Постфікс -о- , -е- в складних словах.
Написання слів окремо, через дефіс
|
|
28
|
Складні слова,
абревіатури. Постфікс -о- , -е- в складних словах.
Написання слів окремо, через дефіс
|
|
29
|
Написання слів
з префіксом пол- , полу-
|
|
30
|
Контрольна робота за темою: «Морфеміка. Словотворення. Орфографія.
Орфоепія»
|
|
31
|
Контрольне аудіювання тексту. Списування.
|
|
32
|
Повторення
вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
10 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
№
|
Зміст програмного матеріалу
|
Дата
|
1
|
Функції мови та
мовлення. Роль мови у формуванні і самовираженні особистості
|
|
2
|
РМ. Поняття культури мовлення і спілкування.
Професійне спілкування. Діалог, монолог, полілог у професійному спілкуванні
|
|
3
|
РМ. Вимоги до культури мовлення. Етичні норми
мовленнєвої культури. Етика професійного спілкування
|
|
4
|
Рівні мовної
системи. Функціонування в тексті основних одиниць мови: звуків мовлення,
значущих частин слова, слів, словосполучень, речень
|
|
5
|
РМ. Аудіювання текстів різних типів і стилів,
жанрів мовлення. Слухання і розуміння текстів професійної тематики. Тематичні
виписки , цитати
|
|
6
|
Дотримання норм
літературної мови. Основні норми української літературної вимови
|
|
7
|
Складні випадки
правопису ненаголошених голосних, м’якого знака,
апострофа. Стилістичні засоби фонетики
|
|
8-9
|
РМ. Письмовий контрольний переказ із творчим завданням
|
|
10
|
Контрольна робота з теми «Звуки мовлення, значущі частини мови, словосполучення,
речення»
|
|
11
|
РМ. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів
мовлення з використанням способів поглибленого , швидкого читання,
читання-сканування
|
|
12
|
Морфологічна
будова слова. Основні орфограми в коренях, префіксах і суфіксах
|
|
13
|
РМ. Монологічне мовлення. Переказ прослуханого
монологічного мовлення. Переказ прочитаного тексту на професійну тему
|
|
14
|
Творення слів.
Стилістичні засоби словотвору. Абревіатури в науковому стилі
|
|
15
|
Контрольна робота з теми «Основні орфограми в коренях, префіксах,
суфіксах. Творення слів. Стилістичні засоби словотвору»
РМ. Контрольне читання мовчки
|
|
16
|
Контрольний диктант
|
|
10 клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
№
|
Зміст програмного матеріалу
|
Дата
|
1
|
Вступ.
Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини ХІХ
ст. Літературний процес. Літературознавство як наука про літературу.
Українська література у світовому контексті, її особливість на
загальноєвропейському тлі.
|
|
Література 70-90-х років ХІХ ст.
|
||
2
|
Складні суспільно-політичні умови розвитку. Новий етап
національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «Громад».
Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм.
|
|
3
|
Іван Нечуй-Левицький. Життя митця і його творчість як новий імпульс
української літератури. Її загальна характеристика.
|
|
4
|
«Кайдашева
сім’я» -
соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, вічна актуальність
проблеми батьків і дітей.
|
|
5
|
«Кайдашева
сім’я».
Колоритні людські характери в повісті. Українська ментальність, гуманістичні
традиції народного побуту й моралі. Утвердження цінностей національної етики
засобами комічного.
|
|
6
|
РМ. Дискусія на тему «Сім’я Кайдашів у сучасному світі ».
|
|
7
|
Позакласне читання.
І.Нечуй-Левицький . Повість «Микола Джеря»
|
|
8
|
Панас Мирний
(П. Я. Рудченко). Життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.
Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли як ясла повні?», свідчення
великих можливостей у художньому дослідженні дійсності. Історій написання
роману, співавторство з Іваном Біликом.
|
|
9
|
Широта представлення народного життя. Еволюція Ничипора Вариниченка: від
правдошукацтва до розбійництва. Типове й екстремальне в долі героя.
|
|
10
|
Люди
соціального дна в романі «Хіба ревуть воли…». Роздум над проблемою життєвого
вибору персонажів. Жіночі образи в повісті
|
|
11-12
|
РМ. Контрольний твір-роздум на тему «Зображення покріпачення України в
романі П.Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні»
|
|
14
|
Ідейне
спрямування твору . Художня майстерність. О.Білецький про місце роману в
історії української та зарубіжної психологічної прози. Зіставлення
особливостей стилю творів П.Мирного та І.Н-Левицького
|
|
15
|
Українська
драматургія і театр 70-90 років ХІХ ст..
|
|
16
|
І.К.Карпенко-Карий
– великий обсерватор життя.
|
|
17
|
Комедія І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля», її сценічна історія. Психологічна
переконливість розкриття образу Мартина Борулі.
|
|
18
|
Контрольна робота з теми «Література 70-90 рр.ХІХ ст.. І.Нечуй-Левицький,
П.Мирний, І.Карпенко-Карий
|
|
19
|
М. Старицький. Життя і творчість. Багатогранність діяльності Основні
мотиви поетичної творчості. Історико -романтична повість «Оборона Буші»
|
|
20
|
Позакласне читання. М.Старицький «»Талан»
|
|
21
|
І. Я.
Франко. Життєвий і творчий шлях митця. Багатогранність діяльності в
українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.
|
|
22
|
«Гімн» - один із найкращих творів
революційно-патріотичної лірики в українській літературі.
|
|
23
|
Символ вічної жіночності, материнства й краси в поезії «Сікстинська
мадонна».
|
|
24
|
Поетична збірка «Зів’яле листя»: «Безмежнеє поле…», «Ой ти, дівчино, з
горіха зерня», «Чого являєшся мені…». Місце любовної теми у творчості І.
Франка. Життєві імпульси появи творів
|
|
25
|
«Легенді про
вічне життя» із поезією «Зів’ялого листя». Драматизм людських стосунків,
роздуми про безсмертя людини, взаємне кохання.
|
|
26
|
«Декадент» - поетичне кредо І. Я. Франка. Вираження життєвої позиції ліричного
героя - митця.
|
|
27
|
Поема «Мойсей» - одна з вершин творчості І. Франка. Проблематика твору.
Образ Мойсея. Пролог до поеми – заповіт українському народові.
|
|
28
|
Новела «Сойчине крило» - жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ
героя-адресата. Гуманізм новели.
|
|
29
|
Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру. Значення творчості, її
актуальність.
|
|
30
|
Б. Грінченко . Життя й різножанрова творчість. Багатогранність
діяльності. Тематика поетичних творів. Грінченко - перекладач. Оповідання
«Каторжна»
|
|
31
|
Контрольна робота з теми «Українська драматургія і театр 70-90-х рр.ХІХ ст.. Сторінки української поезії і
прози 70-90-х рр. ХІХ ст.»
|
|
32
|
Систематизація
знань, умінь та навичок
|
|
|
|
|
|
|
|
11 клас
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
№
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
1
|
Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст.,
основні стильові напрями. Українська література ХХ ст. як новий етап в
історії національної культури. Актуалізація проблем: митець і влада, свобода
творчості.
|
|
2
|
Павло Тичина – найбільший модерніст 20-х років. Наскрізна
оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Сонячні
кларнети»): “Арфами, арфами...”, “О
панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”.
Вивчити напамять: “Арфами, арфами...”, “О
панно Інно...”
|
|
3
|
П.Тичина . «Одчиняйте двері».
Художнє
відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за
вільну Україну у вірші “Пам’яті
тридцяти”.
|
|
4
|
Авангардні
тенденції в українській поезії 1920-х років.
Михайль Семенко –
поет-футурист, сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його
лірики, їхня змістова новизна, деструкція класичної форми у віршах “Бажання”, “Місто” й “Запрошення”.
|
|
5
|
Група київських
“неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму
вірша («Київ − традиція» М. Зерова).
|
|
6
|
Філософічність, афористичність лірики М. Зерова й М. Рильського.
Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм,
сповідальність у віршах М. Рильського “Молюсь
і вірю...”, “Солодкий світ!..”
Вивчити напамять: одну з поезій на вибір
|
|
7-8
|
Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження». Мотив туги за минущістю краси, гармонією
світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні («Вчись у природи творчого спокою...»,
“Ніч... а човен – як срібний птах!..”, “Річний пісок...”). Сповідальність,
ліричність, філософічність лірики Є. Плужника (“Для вас, історики майбутні...”).
Вивчити напамять: одну з поезій на вибір
|
|
9
|
Жанрово-стильове розмаїття прози. Нові теми, проблеми. Зв’язок із
поезією.
Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях письменника.
|
|
10
|
Тематичне й стильове розмаїття прози М. Хвильового.
“Я (Романтика)”— новела про добро і
зло в житті та в душі.
|
|
11
|
М.Хвильовий.
«Кіт у чоботях»,»Вальдшнепи», «Сентиментальна історія», «Санаторійна зона»
(на вибір)
|
|
12
|
Григорій Косинка. Трагічна доля митця. Змалювання строкатої картини
життя крізь призму долі й душі людини.
|
|
13
|
Новела Г.
Косинки «В житах» - пошуки порушеної гармонії
|
|
14
|
Контрольна робота з теми «Українська література 1920-1930-х роках. Поезія. Проза»
|
|
15
|
Юрій Яновський. Творча біографія митця. Роман у
новелах “Вершники” як «реабілітаційний двійник» «Чотирьох шабель».
Умовність
зображення в новелі “Подвійне коло”, ідея протиставлення загальнолюдських
вартостей класовим.
|
|
16
|
Ідея нетлінної
вартості національних основ буття, спадковості поколінь, духовної
пам’яті в новелі Ю. Яновського
“Дитинство”. Утвердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання,
відданості громадянському обов’язку в новелі Ю. Яновського “Шаланда в морі”.
|
|
17
|
Валер’ян
Підмогильний. Життєвий шлях письменника.
|
|
18
|
Валер’ян
Підмогильний. «Місто»
Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження,
інтерпретовані на національному матеріалі в
романі.
РМ. Контрольний домашній твір
|
|
19
|
Остап Вишня.
Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення
його усмішок у 1920-ті роки. Засоби
гумору в усмішці “Моя автобіографія”.
|
|
20
|
Оптимізм, любов до
природи, людини, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні в
«Мисливських усмішках»: “Сом”, “Як варити і їсти суп із дикої качки”.
|
|
21
|
Розвиток національного
театру , драматургії 1920−1930
рр. Життєвий і творчий шлях М. Куліша
|
|
22
|
М.Куліш. Національний матеріал і вселюдські «вічні»
мотиви та проблеми у п’єсах. Сатирична комедія «Мина Мазайло».
|
|
23
|
Драматургічна майстерність автора
у створенні комічних характерів і ситуацій, у використанні діалогів та
ремарок, у мовній характеристиці героїв. Сценічне втілення. Актуальність
п’єси в наш час.
|
|
24-25
|
РМ. Контрольний твір – роздум на тему: «Значення п’єси М.Куліша «Мина Мазайло» вчора і
сьогодні»
|
|
26
|
Автономність,
відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, високий розвиток
літератури в Західній Україні до 1939 р. Життя і творчість
Б.-І. Антоновича. «Автопортрет», «Вишні». Аполітичність, наскрізна
життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій
|
|
27
|
Міфологічність образу,
екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів у поезіях Б.-І. Антоновича “Вишні”, “Зелена євангелія”, “Різдво”.
Вивчити напамять: 2поезії
|
|
28
|
Осип Турянський.
Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет
художнього узагальнення у творі «Поза межами болю». Поема у прозі, що хвилює,
єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу.
|
|
29
|
О.Турянський.
«Поза межами болю». Ідея перемоги духа над матерією
|
|
30
|
РМ. Дискусія – узагальнення на тему : « «У чому
сенс життя?»
|
|
31
|
Контрольна робота з теми «Українська література 1920-1930 рр. Проза.
Драматургія. Українська література за межами України
|
|
32
|
Узагальнення і
систематизація вивченого
|
|
|
|
|
|
|
|
11 клас
УКРАЇНСЬКА МОВА
№
|
Зміст програмного матеріалу
|
Дата
|
1
|
Вступ. Українська мова у світі. Українська діаспора
|
|
2
|
Найважливіші
відомості з синтаксису і пунктуації: словосполучення і речення, синтаксичні
зв′язки в них. Класифікація речень за будовою. Стилістичні
особливості простих і складних речень. Синтаксичні норми
|
|
3
|
РМ. Поняття комунікації як діяльності учасників
спілкування з метою інформаційного обміну та взаємовпливу. Усне й писемне
ділове спілкування. Дотримання ознак культури мовлення – важлива передумова
ефективної комунікації
|
|
4
|
Особливості вживання в мовленні односкладних
і двоскладних, поширених і непоширених, повних і неповних, ускладнених і
неускладнених простих речень. Інтонування різних видів простих речень
|
|
5
|
РМ. Переклад текстів
різних стилів, типів, жанрів. Синхронний переклад текстів на професійну
тематику, сприйманих слухом.
Усний переказ тексту на професійну тематику із творчим завданням
|
|
6
|
РМ. Контрольний докладний переказ тексту
художнього стилю з творчим завданням
|
|
7
|
Особливості вживання в мовленні різних видів складних речень.
Інтонування різних видів складних речень.
Синтаксичний аналіз
|
|
8
|
Контрольна робота з теми «Поглибленняя і систематизація найважливіших
відомостей із синтаксису, пунктуації, лінгвістики тексту й стилістики».
Тестування
|
|
9
|
РМ. Тематичні виписки, тези, конспект прочитаної
науково-популярної статті
|
|
10
|
РМ. Переклад тексту українською мовою
|
|
11
|
Особливості
вживання у мовленні різних видів складних речень. Інтонування різних видів
складних речень. Синтаксичний аналіз
|
|
12
|
Основні
пунктограми в простому і складному реченнях, у реченнях з прямою мовою та в
діалозі. Пунктуаційний аналіз. Способи цитування
|
|
13
|
РМ. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному
стилі
РМ. Контрольне читанні мовчки
|
|
14
|
Контрольний диктант
|
|
15
|
Контрольна робота з теми: «Поглиблення і систематизація відомостей із синтаксису, пунктуації, лінгвістики та
стилістики» Тестування
|
|
16
|
Текст як
середовище функціонування мовних одиниць. Основні ознаки тексту. Зміст і
будова тексту. Текст у професійному спілкуванні
|
|
9 клас
Календарне
планування з факультативу
№ з/п
|
Зміст програмного матеріалу
|
Дата
|
|
Морфологія і
правопис
|
|
1
|
Правопис
дієслова та його форм. Правопис
закінчень дієслів у теперішньому і майбутньому часі.
|
|
2
|
Дієвідміни дієслів і їх визначення.
|
|
3
|
Наказовий спосіб дієслів.
|
|
4
|
Неособові форми дієслова: активні й пасивні дієприкметники, безособові форми
на –но, -то.
|
|
5
|
Творення і правопис дієприслівників.
|
|
6
|
Правопис
прислівників. –нн і –н у прислівниках, не і ні з
прислівниками.
|
|
7
|
Написання прислівників разом і через дефіс. Написання
прислівникових сполучень окремо.
|
|
8
|
Правопис
службових частин мови. Морфологічні
ознаки службових частин мови.
|
|
9
|
Правопис похідних прийменників.
|
|
10
|
Правопис похідних сполучників.
|
|
11
|
Правопис часток.
|
|
12
|
Правопис вигуків.
|
|
|
Синтаксис і пунктуація
|
|
13
|
Просте
речення. Будова простого і складного речення. Розділові знаки.
|
|
14
|
Головні і другорядні члени речення. Тире між підметом і
присудком.
|
|
15
|
Головні і другорядні члени речення. Тире між підметом і
присудком.
|
|
16
|
Типи речень. Розділові знаки в неповному реченні.
|
|
17
|
Однорідні
члени речення. Поняття про однорідні члени
речення. Розділові знаки.
|
|
18
|
Розділові знаки при однорідних членах речення з
узагальнюючими словами.
|
|
19
|
Розділові знаки при однорідних членах речення з
узагальнюючими словами
|
|
20
|
Відокремлені
члени речення. Відокремлені означення. Розділові знаки при них.
|
|
21
|
Відокремлені обставини. Розділові знаки при них.
|
|
22
|
Відокремлені додатки. Розділові знаки при них.
|
|
23
|
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при них.
|
|
24
|
Слова,
синтаксично не пов’язані з
членами речення. Вставні слова, словосполучення і речення.
|
|
25
|
Звертання, розділові знаки при них.
|
|
26
|
Складне
речення. Складносурядне речення. Розділові знаки.
|
|
27
|
Складнопідрядне речення, розділові знаки при них.
|
|
28
|
Безсполучникові складні речення. Розділові знаки.
|
|
29
|
Речення з різними видами зв’язку.
|
|
30
|
Порівняльні звороти.
|
|
31
|
Пряма мова. Заміна прямої мови непрямою.
|
|
32
|
Цитати. Розділові знаки.
|
|
33
|
Діалог. Розділові знаки.
|
|
34
|
Диктант.
|
|
9
клас
Світова
література
№ пп
|
Зміст програмного матеріалу
|
Дата
|
1
|
Вступ. Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям .
Європейське і українське бароко.
|
|
2
|
Педро Кальдерон -
видатний драматург і поет іспанського бароко. «Життя – це сон» як втілення
світоглядних і художніх принципів бароко.
|
|
3
|
Філософсько-моральний
конфлікт драми.
|
|
4
|
Причини і
наслідки еволюцій образу Сехісмундо.
|
|
5
|
Із літератури класицизму. Класицизм як художній напрям у літературі 17 ст. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму.
Основні правила класицизму.
|
|
6
|
Мольєр –
комедіограф, актор, театральний діяч. Провідні теми та художні особливості
комедій Мольєра.
|
|
7
|
«Міщанин-шляхтич».
Втілення в комедії рис класицистичної комедії (герой-носій однієї пристрасті)
|
|
8
|
Висміювання
безпідставних претензій буржуа Журдена на аристократизм, інтелігентність,
освіченість.
|
|
9
|
Засоби творення
смішного в комедії. Виховний потенціал твору.
|
|
10
|
Урок позакласного
читання. П.Бомарше. «Весілля Фігаро».
|
|
11
|
Контрольна робота
за темою «Література бароко. П.Кальдерон. Літературний класицизм. Мольєр.»
|
|
12
|
Із літератури 18 ст. Просвітництво.
Розвиток зв’язного мовлення. Просвітництво як літературна епоха.
Розмаїття виявів літературного життя: виникнення та розвиток худ. Напрямів,
нових жанрів.
|
|
13
|
Вольтер.
«Простак». Ідейний зміст і художня структура філософської повісті «Простак»,
сенс її назви.
|
|
14
|
Конфлікт
«природної людини» Гурона і французького суспільства як центральний у творі.
|
|
15
|
Антимонархічні та
антиклерикальні мотиви твору. Гурон і Гордон у Бастилії.
|
|
16
|
Трагізм долі
мадемуазель де Сент-Ів і Гурона.
|
|
17
|
Контрольний твір
на тему : «Проблема добра і зла в комедії Вольтера «Простак».
|
|
18
|
Й.В. Гете.
Життєвий і творчий шлях. Гете і Просвітництво.
|
|
19
|
Трагедія «Фауст»-
вершина творчості Гете й одна з найвидатніших творів світової літератури.
Історія створення, композиція та проблематика.
|
|
20
|
Образ Фауста як
втілення динамізму нової європейської цивілізації., пошуки сенсу буття і
призначення людини.
|
|
21
|
Опозиція Фауст-
Мефістофель , діалектне вирішення проблеми добра і зла. Фауст і Маргарита.
|
|
22
|
Контрольна робота
«Із зарубіжної літератури18 ст. Вольтер «Простак». Гете «Фауст»
|
|
23
|
Й. Шиллер.
Естетичні погляди письменника.Просвітницька тематика його драм.
|
|
24
|
«Вільгельм Телль» - народна драма.
Поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості.
|
|
25
|
Символічний сенс
сцени на Рютлі(?). Геслер і В. Телль 6 причинии і характер протистояння.
|
|
26
|
Особливості
драматичного конфліктуу творі та його художнє втілення. Контрольний домашній
твір за драмою Й.К.Шиллера Вільгельм Телль».
|
|
27
|
Із літератури романтизму. Особливості романтизму як худ. напряму, його
естетичні принципи. Специфіка романтичного світосприйняття. Багатство і
розмаїття літературного романтизму, ойого художні відкриття, представники.
|
|
28
|
РЗМ. Захист рефератів на тему «Особливості розвитку
романтизму Німеччині, Англії, Франції та США».
|
|
29
|
Ернест Гофман –
багатогранний митець-романтик.
|
|
30
|
«Крихітка Цахест»
на прізвисько Ціннобер»- шедевр романтичної казки –новели.
|
|
31
|
Протистояння
митця та філістера – основний конфлікт казки-новели. Сатирико-метафоричний
зміст твору. Іронія і гротеск у творі.
|
|
32
|
Специфіка
романтичного переплетіння реальності та нестриманої фантазії, контраст високого
і защемлено-буденного.
|
|
33
|
Контрольна робота
за темою «Гофман «Крихітка Цахес».
|
|
| ||
|
Немає коментарів:
Дописати коментар